Hälsingforsresa.

Det var en underbat rolig resa, jag visste inte att bjärkviksägg var så roliga, även om vissa var både hådkokta och lösskokta. Men det är roligt att göra en sådan tripp ibland, med det var kallare i hälsingfors än Sverige, och inga afärer var uppna så vi gick o satte oss på ett fik till det att båten skulle gå. Så jag hoppas att det blir fler sådana resor, jag har skrivit tidigare i bloggen om denna  resa, nu kommer fortsättningen på hemresan till Sverige, det var jätte varmt och skönt när vi kom tillbaka till Stockholm. Så det är min andra arbetsdag efter finlanskryssningen, idag har vi haft möte med min kundansvarige + arbetskamrat. Imorgon kommer jag oxå skriva lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0