Påsken är slut!

Nu är påsken slut, nu får man vänta ett helt år innan man får titta på påsk-kärringarna igen. Men deppa inte, ett år går fort! Imorgon är det vardag igen, då är det dax att börja jobba... Sitta i telefon och snacka och sedan ut och åka runt i Södermanland. Ragga lite kunder... Sen på kvällarna är det bara att varva ner och vänta på nattpersonalen.
Så rullar en vecka på, fort som sjutton. Det går fortare och fortare. Snart är det Thailand!

Sen får vi se vad jag bestämmer mig för, för ställe. Men innan jag åker till Thailand ska jag hjälpa Novasis på göteborgsmässan. Vi ska vara där i 3 dagar från den 21 - 24e. Ni är välkommna ner, alla som bor i närheten av Göteborg och Småland.

Ha en bra vecka, trots att det är en kort vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0