Sånt är livet

Hej, nu har jag varit inne med en kompis till akuten. Han fick ont i armen, en stråloande smärta ut i armen. Han skulle stanna inatt tror jag. Sedan åkte min assistent hem med mig och sedan hem till sig själv. Det är bra att man kan göra så ibland när man vill hjälpa sin bekant. Imorgon får jag höra om det hänt något speciellt med honom, men jag undrar hur det gick i ishockeyn, det stod 5-5 sa de på radio på akuten.
Sverige spelar så dåligt i år så nästa år blir det väl B gruppen de spelar i. Vi får se.

Okej, slut i rutan för inatt, klockan är 00:20

Klockan 07:00 kommer den andra assistenten och tar upp mig, men vad spelar det för roll om man sover i rullstolen. Men jag har slutat göra det nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0