Är på spåret igen

Hej på er alla som brukar vara här inne och läsa vad jag skriver!
I sommar har jag fått kontakt med en som säljer goda kryddor ,Tryck här på hans länk så kommer du till sidan.
Annars så har sommaren varit lugn och skön i regnandet.. men man har knappt kunnat vara ute och grillat som man brukar kunna göra på sommaren men nu har dom lovat att hela augusti ska vara fint och halva september sen tar jag semester igen!
Jag ska försöka vara här inne ganska mycket tills jag åker till Thailand sen kommer jag sätta in mycket bilder därifrån!
Kolla här så får ni se där jag ska bo under min Thailands vistelse ,han som äger stället heter sören!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Wow, kollade just in ditt Thailands-plejs :) Du kommer att bo som en kung.

Jag googlar och läser på om Thailand varje dag, jag har till och med hittat en "tala-Thai" sida där jag kan lära mig snacka :P

Ser fram emot vår tripp!!



Kram

Josefin

2009-08-10 @ 17:09:56
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0