En vecka senare...

Hejsvejs! Nu har veckan nästan tagit slut. Och jag har gjort lite små-arbeten här och var. Jag var bland annat i Stockholm i måndags, när jag hade slutat drog jag en sväng på IKEA och införskaffade mig lite grejer, bla hatt och skohylla (superfint).
Jag hade en köpglad assistent med mig och vi båda shoppade loss (mest hon) :) Så hon får nog både klippkort och rabatt där snart... Hihi...

Nästa veckar innehåller följande:
* Lämna in bilen
* Det kommer en firma som ska försöka kränga en Cheva till mig (får se hur bra det går....) Men jag måste nog begära lönehöjning från chefen om det blir aktuellt med ny kärra.
* Torsdag blir det möte i Västerås med IKEA-assistenten, ska bli väääldigt intressant, vad gör man inte för jobbet!
Sen får tiden utvisa vad det blir för jobb att göra!

Nu har jag skrivit klart allt om Thailand, så jag kommer att lägga in lite grejer om det här i helgen.

Nu har jag gjort min lilla uppdatering och jag kanske skriver mer ikväll!

ha det så jätte jätte bra i helgen!

Kram/ Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0