Jag ska berätta lite om hur jag hade det i Thailand

Jag tänkte dela med mig om dagsanteckningar gällande min andra Thailandsresa, det hela började så här i Juli 2008:

25:e

Har varit i Nyköping och lämnat broschyrer. Då var Marre med mig. Sen var vi i Oxelösund och lämnade lite. Sen kom Linda och pratade lite om Thailand med mig, och nu är det bestämt att vi åker dit.


Sen har George ringt mig och talat om hur vi ska göra under resan. Och då talade jag om för honom att jag har en ny kund på gång. Och sen skulle han ringa och prata med Ellinor nästa vecka. Och nu har han fått tag på Janne från Thailand. Han är på Öland till i november. Så vi kanske åker ner och träffar honom. Sen ringer George mig imorgon och pratar om Mälarviken. Och då ska jag tala om för honom att han måste ordna liften själv, och då ville han att jag skulle åka dit på måndag, fram och tillbaks. Jag sätter upp det som arbetsresa då. Sen får jag se vad han säger imorgon.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh thailand! <3 världens bästa ställe!

2009-01-13 @ 00:04:29
URL: http://amsoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0