Katrineholm

Idag har jag åkt till Katrineholm inom mitt arbete! Jag har berättat om Thailand och allt vad det innebär samt hur det är att vara handikappad i olika situationer, särskilt när det gäller att resa.

Jag skulle gärna vilja att ni som läser det här och har stött på olika hinder på resemål hör av er till mig. Släng in en kommentar vettja. Jag skulle gärna vilja ha en öppen dialog med er som känner er träffade! Alltså er funktionshindare och ni som inte är funktionshindrade får även ni slänga in en och annan kommentar! 
Jag skulle vilja höra av er hur ni skulle reagera i sådana situationer. 
Som ni förstår så blir ju faller oftast ganska rejält svårare när man är funktions hindrad.
Men ändå, skriv på, skriv på!

Tack på förhand! / Bengan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0