Lördag igen

Hej alla bloggers. Här kommer en sammanfattning av slutet av min vecka:

I Torsdags var jag i Västerås på stormöte med mina arbetskamrater+chef. Vi diskuterade hur vi skulle lägga upp år 2009 och vilka uppgifter vi skulle ta oss an. Jag tror på det här arbetsättet till fullo!

I Fredags kickade jag igång. Jag tog den komunen som jag bor närmast för att utforska deras handikapps vänlighet.
Jag råkade hamna på café Surprice som jag föll pladask för. Det var en härlig stämning, gott kaffe, trevlig miljö samt kundvänlig personal. Det roliga med Café surprice är att de gör sin egen glass i lokalen i nyköping. Vilket känns ännubättre att man stöttar dessa själar. Jag hoppas att  Herman Jan de Boer fortsätter med samma inrikting som han har börjat med.

Här har ni deras hemsida att kika in på: www.surprice.se
ps. bilderna är hämtade där också.





såhär ser det ut på sommarn

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, vad gulligt av dig Bengt att skriva om Suprice (och mig) Herman Jan skulle bli jätte glad om han såg detta. (ska tipsa honom dom din blogg ;) )

Hoppas att du får en överraskande helg

Kram

2009-01-31 @ 17:38:18
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0