Torsdag, snart Fredag

Idag har det varit en helt vanlig arbetsdag. Jag har varit i Nyköping, (i grann-kommunen) och grejat lite med en assistent. Sen åkte vi hem och då fick jag främmande. Jag bjöd de på Pasta och kaffe efteråt.

Och idag har det varit en del vikiga telefonsamtal. Jag undrar hur kvällen kommer att se ut. Jo, ikväll blir det hockey för hela slanten. Jag är hockeyintresserad.

Klockan 23.00 kommer nattpersonalen och jobbar inatt. Jag hoppas han fixar att jobba lika bra som förgående natt!
Imorgon är det fredag då närmar det sig helgen, det är skönt!

Vi får se vad jag gör i helgen, kanske tvättar bilen. Det måste man göra när den ser så smutsig ut.

Jag får önska er, alla mina läsare EN TREVLIG HELG.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas att du hade en bra helg!

2009-01-21 @ 21:04:40
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/
Postat av: Monica Avenmark

Hej Bengan Tack för Thailands Dvd´n.Den var kanon,har tittat flera gånger på den.Man kanske kan få åka dit en dag.Ha det bra!Hälsningar Monica.

2009-01-22 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0