Det var ett tag sen...

Nu ska jag skriva lite oftare:)
Jag var varit i Västerås och haft möte med mina jobbarkompisar
och har åkt runt som vanligt och pratat med olika funktionshindrade.

Nu har jag börjat planerat Thailandsresan nr.3 för mig. Jag hoppas att någon av mina assistenter vill följa med mig.

Jag ska vara där i 3 månader och fira jul med en go vän till mig som jag har där nere.

Nu nästa vecka ska jag åka till Trollhättan och prata om resemålet, Thailand under 2 dagar.
Så om någon som bor i Trollhättan läser min blogg så får ni gärna komma över och lyssna, vi håller hus på Garvaregatan.
Det är flera saker vi ska göra där, vi ska bla informera om vårat företag, Novasis AB och tiderna är:

19e: 12-17.30
20e: 10- 17.30

Varmt välkomna, vi bjuder på tilltugg!





- Idag har jag bakat bullar med "mina armar"  och de blev jättebra!
Det beror väl på vem som rullar degen;)
Jag sitter själv och instruerar "armarna" om vad som ska vara i bullarna och hur man gör!
Det är kul!



Nu är det vara att traska vidare till nästa dag så får vi se vad som händer då! Hejdå och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Wow, ska du vara i Thailand så länge? Vad härligt :-)

Vad bra att bullarna blev goda, jag kanske ha turen att smaka dom blink blink

Ha de så bra!

Kram

2009-03-03 @ 23:29:23
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0