Hej på er alla som kollar på min sida.

Jag har inte varit inne på ett bra tag, det beror på mig och inte mina assistenter. Det finns folk som inte tror att det är jag som styr och ställer över dom. Men det är så att det är jag som håller ställningen över dom. En del tycker att jag är för snäll, men jag har ändrat mig lite.

Jag är ute efter ett smörgåsbord gällande mina assistenter.
Än del är bra på vissa saker och en del är bra på annat.
Det känns bra, faktiskt. Dom som hjälper mig med de sakerna behöver inte vara rädd att jag nämner deras namn.
Jag hoppas de också är tysta om saker och ting.
Så flyter de på som man vill att de ska göra.

Jag hoppas att min arbetsgivare förstår att jag hellst vill ner till Thailand, jag har kompisar där...
För att få bra kontakt med människor där nere är det bara att nicka och le.

Nu ska jag till Trollhättan och prata om det bolaget som jag jobbar för.
Och visa lite Thailandsbilder. Så jag kommer nog komma in på bloggen och skriva när jag är där nere eventuellt.

I fredags ramlande jag in igen på surprice, glassen var så god.

Tack Josefin och Herman Jan. XD
Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, vad fin din blogg har blivit.. Önskar att jag kunde fixa till min sådär.. Du kanske kan lära mig ;) ?

2009-03-22 @ 17:41:56
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0