Skogsdrömmar

Hej på er, nu är klockan 23:37 och jag ska försöka skriva ned några rader.

Jag har fått lov att använda mitt företags logga på mina sidor, så ingen kan komma och säga något annat om det.

Idag på förmiddagen har jag suttit i telfeonen och pratat, sen har jag varit inne på stan och handlat lite. På kvällen har jag suttit vid datorn samt vilat lite, och nu är jag tillbaka framför datorn.

Imorgon kommer min chef och pratar med mig om framtiden och om Thailand. Då ska jag bjuda honom på mat, något köttaktigt med grönsaker till blir det.

Sen åker jag till Finland med två assistenter om två veckor, till Helsingfors. Med några som jag känner som ska hänga på. En av mina assistenters föräldrar är med i det gänget. Det ska bli roligt, de kommer från Björkvik och förut har jag bara inbillat mig att Björkvik bara har fyra hus. Men för sjutton, de har ju mer hus än jag trodde, de kanske till och med blir större än Oxelösund någon gång i framtiden.

Jag får tacka det paret som gav mig en nål ifrån Björkviks IF, det värmde faktiskt. Att de har fotboll på landet också.

Nu får jag sluta skriva något mer, jag kanske kommer in mer imorgon kväll.

God natt, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Att bilda ett helt fotbolls lag på 4 familjer är väll lite imponerande?

2009-03-24 @ 08:26:42
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0