Det var länge sedan jag var här!

Det har hänt mycket i mitt liv fram till dagens datum.
Jag har bytt arbete men jag har fortsatt att åka till thailand.
Jag har även börjat att arbeta mer med teater och känslor och relationer för handikappade som vill flytta hemifrån.
Så jag ska spela upp en pjäs i eskilstuna, på mälarsjukhuset 26 September.
Jag hoppas såklart det blir bra. 2 dagar efter ska jag åka till thailand en stund, jag ska ner och ta det lungt och ha skönt. Jag ville byta jobb för att utvecklas mer med teater och andra sider av mitt liv. Det är därför jag inte varit inne så ofta. Jag lovar och svär att det blir mer skrivande. Hoppas ni har översende med att jag inte skrivit på ett tag.
Ha det så bra! Hej på tag, jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0